Tietoliikennerakentamisen ja uusiutuvan energian projektinjohtotalo Telog Oy ja innovatiivisia tietoliikennepohjaisia ja telemaattisia ratkaisuja tarjoava Corenet Oy yhdistävät projektinjohto- ja tietoliikenneosaamisensa.
– Telog tuo ketterällä toimintamallillaan Corenetille tarvittavia lisäresursseja valtakunnallisesti, mikä tukee Corenetin kasvutavoitteita. Nyt solmittu sopimus mahdollistaa osaamisemme laaja-alaisen käytön ja haastaa meitä kehittämään yhä edelleen luomaamme uudenlaista verkostoitunutta projektinjohtotoimintamallia, sanoo Telog Oy:n toimitusjohtaja Jukka Kapela.
Sekä Corenet että Telog ovat vahvoja kotimaisia toimijoita omilla alueillaan. Nyt solmittu sopimus mahdollistaa molempien osapuolien palveluvalikoimien laajentamisen. Jokaiselle asiakasyritykselle pystytään tarjoamaan juuri oikeanlaista osaamista niiden oman kilpailukyvyn vahvistamiseksi.
Corenetin vahvuus liiketoimintakriittisten tietoliikenneratkaisujen kokonaispalveluntarjoajanayhdistettynä Telogin vahvaan projektinjohto-osaamiseen tuo asiakkaille ainutlaatuisen palvelukokonaisuuden.
– Telogin toimintamalli ja yhteistyö vahvistavat toimituskykyämme valtakunnallisesti sekä mahdollistavat entistä nopeamman reagoinnin asiakastoimituksissa. Sopimus on luonteva jatko aikaisemmalle yhteistyölle. Tuotamme Telogille 24/7 Service Desk -palvelun, joka tarjoaa heidän asiakkailleen yhtenäisen rajapinnan Contact Center -palveluissa, kertoo Corenet Oy:n johtaja Kari Keinänen.
Lisätietoja:
Jukka Kapela, toimitusjohtaja, Telog Oy
Puh. 050 506 6757, sähköposti: jukka.kapela(at)telog.fi
Kari Keinänen, johtaja, Corenet Oy
Puh. 050 511 2093, sähköposti: kari.keinanen(at)corenet.fi