Telog Oy ja Corenet Oy, nykyinen Cinia Group Oy allekirjoittivat yhteistyösopimuksen vuonna 2012. Cinian omistajajärjestelyiden johdosta päivitämme ja laajennamme sopimuksemme sisältöä.
– Telog tuo ketterällä toimintamallillaan Cinialle tarvittavia lisäresursseja valtakunnallisesti. Nyt päivitetty sopimus mahdollistaa osaamisemme laaja-alaisen käytön ja haastaa meitä kehittämään yhä edelleen luomaamme uudenlaista verkostoitunutta projektinjohtotoimintamallia, sanoo Telog Oy:n myynti ja markkinointi johtaja Kimmo Sulkanen.
– Telogin toimintamalli ja yhteistyö vahvistavat toimituskykyämme valtakunnallisesti sekä mahdollistavat entistä nopeamman reagoinnin asiakastoimituksissa. Sopimuksen päivitys on luonteva jatko aikaisemmalle yhteistyölle. Tuotamme Telogille 24/7 Service Desk -palvelun, joka tarjoaa heidän asiakkailleen yhtenäisen rajapinnan Contact Center -palveluissa, kertoo Cinian apulaisjohtaja Iiris Aschan.
Cinia-konserni aloitti toimintansa 1.1.2015 ja Corenet Oy:n nykyinen liiketoiminta on nyt osa uutta konsernia. Cinian ratkaisut koostuvat älykkäistä yhteys- ja pilvipalveluista sekä järjestelmä-, kehitys- ja hallintapalveluista. Keskitymme asiakkaillemme räätälöityihin, liiketoimintakriittisiin sovelluksiin ja kokonaisratkaisuihin. Olemme alamme markkinajohtaja Suomessa ja aivan pian palvelemme asiakkaitamme kaikkialla Euroopassa – ja pidemmälläkin.
Lisätietoja:
Kimmo Sulkanen, myynti ja markkinointi johtaja, Telog Oy
Puh. 050 356 3903, sähköposti: kimmo.sulkanen(at)telog.fi
Iiris Aschan, apulaisjohtaja, Cinia Oy
Puh. 040 862 1513, sähköposti: iiris.aschan(at)cinia.fi