Julkaistu03.02.2015JulkaisijaAri Asikainen

Telog Oy ja Corenet Oy, nykyinen Cinia Group Oy allekirjoittivat yhteistyösopimuksen vuonna 2012. Cinian omistajajärjestelyiden johdosta päivitämme ja laajennamme sopimuksemme sisältöä.

– Telog tuo ketterällä toimintamallillaan Cinialle tarvittavia lisäresursseja valtakunnallisesti. Nyt päivitetty sopimus mahdollistaa osaamisemme laaja-alaisen käytön ja haastaa meitä kehittämään yhä edelleen luomaamme uudenlaista verkostoitunutta projektinjohtotoimintamallia, sanoo Telog Oy:n myynti ja markkinointi johtaja Kimmo Sulkanen.

– Telogin toimintamalli ja yhteistyö vahvistavat toimituskykyämme valtakunnallisesti sekä mahdollistavat entistä nopeamman reagoinnin asiakastoimituksissa. Sopimuksen päivitys on luonteva jatko aikaisemmalle yhteistyölle. Tuotamme Telogille 24/7 Service Desk -palvelun, joka tarjoaa heidän asiakkailleen yhtenäisen rajapinnan Contact Center -palveluissa, kertoo Cinian apulaisjohtaja Iiris Aschan.

Cinia-konserni aloitti toimintansa 1.1.2015 ja Corenet Oy:n nykyinen liiketoiminta on nyt osa uutta konsernia. Cinian ratkaisut koostuvat älykkäistä yhteys- ja pilvipalveluista sekä järjestelmä-, kehitys- ja hallintapalveluista. Keskitymme asiakkaillemme räätälöityihin, liiketoimintakriittisiin sovelluksiin ja kokonaisratkaisuihin. Olemme alamme markkinajohtaja Suomessa ja aivan pian palvelemme asiakkaitamme kaikkialla Euroopassa – ja pidemmälläkin.

Lisätietoja:

Kimmo Sulkanen, myynti ja markkinointi johtaja, Telog Oy
Puh. 050 356 3903, sähköposti: kimmo.sulkanen(at)telog.fi

Iiris Aschan, apulaisjohtaja, Cinia Oy
Puh. 040 862 1513, sähköposti: iiris.aschan(at)cinia.fi

Ajankohtaista
Ota yhteyttä

Olethan empimättä yhteydessä, jos jokin jäi askarruttamaan, vastaamme mielellämme!

Lataa esite